Oferta:
|
strona główna / oferta / zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
Pewność, zaufanie i zadowolenie - przede wszystkim.
Zarządzamy i administrujemy nieruchomościami w sposób, który zapewni ich prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami funkcjonowanie, a w szczególności:
W zakresie eksploatacji m.in.:
- negocjujemy i zawieramy umowy na dostawę świadczeń i usług, oraz kontrolujemy ich realizację,
- negocjujemy i zawieramy umowy ubezpieczeniowe oraz prowadzimy sprawy związane z wypłatą odszkodowań,
- kontrolujemy prawidłowość użytkowania nieruchomości,
- gromadzimy, przechowujemy i aktualizujemy dokumentację związaną z użytkowaniem nieruchomości, a także instrukcje obsługi i eksploatacji,
- wykonujemy obowiązki wynikające z zawartych umów ciążących na właścicielach,
- reprezentujemy właścicieli przed osobami prawnymi, fizycznymi, bankami i urzędami.
W zakresie gospodarki zasobami m.in.:
- zawieramy w imieniu właścicieli umowy na korzystanie z nieruchomości, na warunkach i z osobami zaakceptowanymi przez właścicieli,
- wypowiadamy w imieniu właścicieli umowy na korzystanie z nieruchomości i dostarczamy je użytkownikom,
- poszukujemy potencjalnych klientów,
- opracowujemy plany remontów i modernizacji.
W zakresie opłat z tytułu korzystania z nieruchomości m.in.:
- obliczamy, pobieramy, rozliczamy czynsze i inne opłaty za zajmowanie lokali, oraz powiadamiamy o ich zmianach,
- prowadzimy indywidualne rozliczenia użytkowników nieruchomości,
- sporządzamy, doręczamy najemcom i użytkownikom nieruchomości faktury VAT, rachunki, naliczenia, w terminach wynikających z umów,
- kontrolujemy terminowość wpłat, a w przypadku opóźnień naliczamy ustawowe bądź umowne odsetki za zwłokę,
- przygotowujemy niezbędną dokumentację do dochodzenia roszczeń z tytułu zajmowania nieruchomości,
- prowadzimy postępowania windykacyjne.
W zakresie obowiązków technicznych m.in.:
- zlecamy przeglądy techniczne budynków zgodnie z postanowieniami Prawa budowlanego oraz na tej podstawie określamy niezbędny zakres prac, który winien być wykonany dla zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania nieruchomości i instalacji,
- prowadzimy dokumentację zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i dozoru technicznego,
- dokonujemy kontroli technicznej budynków oraz wykonujemy bieżącą konserwację i naprawy,
- negocjujemy i zawieramy umowy na prace remontowe, konserwacyjne, serwisowe, usuwanie awarii i ich skutków,
- natychmiast podejmujemy niezbędne działania zabezpieczające w przypadku wystąpienia awarii lub stanów zagrożenia,
- prowadzimy i nadzorujemy prace remontowe i konserwacyjne, usuwanie awarii i ich skutków,
- egzekwujemy prawa gwarancyjne.
W zakresie obsługi finansowej m.in.:
- prowadzimy księgowość zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- rozliczamy każdą nieruchomość poprzez odrębny rachunek bankowy,
- prowadzimy indywidualne rozliczenia właścicieli z urzędami skarbowymi,
- sporządzamy różnego rodzaju raporty finansowe według ustalonych wzorów,
- odbieramy, weryfikujemy i regulujemy płatności za faktury VAT, rachunki za dostarczone media, wykonane usługi,
- regulujemy podatki i inne opłaty publiczno-prawne,
- przygotowujemy materiały i dokumenty na zebrania oraz je obsługujemy,
- przygotowujemy i doręczamy książeczki wpłat dla użytkowników nieruchomości,
- sporządzamy plany finansowe i sprawozdania z ich realizacji.
W zakresie obsługi prawnej m.in.:
- regulujemy stan prawny nieruchomości,
- reprezentujemy właścicieli przed sądami, urzędami i innymi instytucjami,
- udzielamy porad prawnych.
|